Ed hardy in my <3

Hej bloggen, ida har ja bara vart barnvakt och sovit typ :) hahaha de bästa va ju när ja flög flygplan, ni vet sådär med fötterna, så slängde jag typ in linnea i väggen hahah xD jag dööögarvade och hon typ grät, och bara för att ja garvade så mkt så kunde jag inte lyfta bort henne från väggen där hon låg fastklämd haha xD sååå kul<3

Iallafall, idag kom min lilla neger hem :D fyfan vad avvis :( menmen, fick iallafall ett EDHARDYLINNE :D:D:D:D:D Helt superglad, försökte ta kort på de men de gick bara i svartvitt -.- det är iallafall lila :D puss puss<33


Kommentarer
Postat av: ingen du behöver veta

du är en elak liten fjortis!!!!! Så töntig! spy

2010-05-16 @ 20:29:18
Postat av: Patrik... typ!

fin bild :)

2010-05-22 @ 01:53:34
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: