Banankontakt

Hej bebisar :D igår fyllde jag då år och detta fick jag om jag ska va specifik(vad fan e specifik?)

Av mamma o pappa:
Ny mobil, får ni se på fredag typ :D
ROOSA RESVÄSKA :D
Rosa tights ;D
Rosa kort hoodie typ :D
Rosa tuperingskam ;O asså någon ovanlig xD
Rosa playboyaffish :D
27 pack chips :D
Rosa skor :D
Rosa raklödder ;D
(typ rosa tema hahah)

Av Sarah o johanna:
Rosa solstol :D
Rosa handuk :D
Ett skärp :)

Av mulliga masken m. familj(hemlig agent)
Ett svart lakisljus :D
Ett grönt melonljus :D
En chokladkaka :D
En chokladkaka :D
En chokladkaka :D
En tablettask :D
Bakformar med pussmunnar på :D
Och presentkort på jemp guld, och för de köpte jag en piercing i äkta guld + örängen :D veeery nice :D

TACK SO MUTCH!


(PIERCINGEN)



Kommentarer
Postat av: Philip Andersson Markovic

sexigt:D ;)♥

2010-08-13 @ 14:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: